Spoed of dringende klacht?
Bel naar de praktijk via 040 2837083 en kies nummer 1 in het keuzemenu, u krijgt dan direct de assistente aan de lijn.
Wilt u een afspraak maken?
U kunt zelf digitaal een afspraak bij uw zorgverlener inplannen op een moment dat het u uitkomt via www.MijnGezondheid.net
Dit kan voor een enkele klacht van max. 15 min of twee klachten van max. 20 min. Zorg dat u de juiste afspraaktype inplant.
Twijfelt u of uw klacht beoordeeld moet worden? Ga naar Moet Ik Naar De Dokter? of Thuisarts.nl voor meer informatie over uw klacht.
Bij wie kunt u digitaal een afspraak inplannen?
- U kunt wel online een afspraak maken bij uw huisarts of op het assistentenspreekuur.
- U kunt (nog) géén online afspraak maken bij uw praktijkondersteuner of physician assistant (PA).
Liever bellen voor een afspraak?
Voor het maken van een afspraak kunt u op werkdagen de praktijk bellen tussen 08.00u en 12.30u.
→ Tussen 10.00u en 11.00u is de assistente telefonisch enkel voor spoed bereikbaar wegens administratieve werkzaamheden.
Wilt u verzekerd zijn van een afspraak op de dag dat u belt?
We willen u dan vragen om zo vroeg mogelijk te bellen. U kunt ook een afspraak enkele dagen vooruit plannen, dit kan op basis van de beschikbaarheid. We plannen afspraken bij de huisarts niet te ver vooruit, zo is er minder kans dat uw afspraak vergeten wordt. Voor spoed kunt u altijd terecht.
Waarom stelt de assistente medisch inhoudelijke vragen?
Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact. Ze is daartoe opgeleid en doet dat om zo goed mogelijk een inschatting te maken van de aard en spoedeisendheid van uw klachten. De assistente is, net als de huisarts, verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.
Meer tijd nodig?
De tijd voor een standaard consult bij de huisarts bedraagt maximaal 15 minuten. Heeft u meerdere klachten of vragen of heeft u behoefte aan een rustig gesprek? Geef het van tevoren aan bij het maken van de afspraak, we zullen er dan rekening mee houden bij het inplannen. De maximale tijd voor een afspraak is dan 20 minuten.
Kunt u niet op uw afspraak komen?
Wij vragen u om tijdig (24 uur voor uw afspraak) de afspraak via MGn te verwijderen of om af te bellen als een gemaakte afspraak niet door kan gaan.